Pomezky 17.-20.1.2008

Čtvrtek: Sešli jsme se večer před klubovnou, kde nás Fanda naložil do svého Formana.  Jeli jsme: Fanda,Coural,René,Orbit,Komár. Za Prahou na nás čekal ve svém žlutém Kangouši Luděk a Jana. Cestou jsme stavěli v Trutnově, kde jsme nakupovali potraviny. Když jsme dojeli nahoru, byla už tma. Přenosili jsme věci do chalupy od aut. Všude bylo celkem dost sněhu a tak se k přenosu věcí z parkoviště se použili i tradiční sáně. Pak se zatopilo a šlo se spát.

Pátek: Po dobré snídani byl na programu poznávací výlet po okolí. Vyrazili jsme směrem na Pomezní boudy a odtud po Krakonošově cestě na Rennerovy boudy. Na jednom pěkném plácku nad sjezdovkou jsme si zahráli na honičku na Mrazíka, ale běhali jsme při ní na lyžích. Poté nastal sjezd sjezdovky. Všichni sjeli, jen Renému to trvalo děsně dlouho. Do kopce ještě šlapal obstojně, ale z kopce se bál i pohnout. Nakonec po mnohém přemáhání jsme byli dole všichni. Za další kus cesty,jsme si dali oběd, a potom hru na přepadávání ze zálohy. Nejlepší v ní byl Luděk. Když jsme dojeli na rozcestí Cestník. Otočili jsme se a vraceli se zpátky. Od Renerových bud, jsme to ale vzali jinudy  a cestou se museli i brodit Úpou. Pod největším srázem v místě kde jsme znovu čekali na Reného si Coural vytvořil „mega“kouli. Jak ji tak valil, tak jsme mu pod ní hodily jeho batoh. Musel se opravdu snažit aby ho z pod koule dostal. Večer jsme byli těsně po večeři, když dorazili Brčko a Smolík. Ještě jsme jim nechali zbytky večeře, zahráli si nějaké hry, a šlo se spát.

Sobota: Třetího dne naší výpravy jsme se, po obvyklém rituálu: vstávání, hygiena, snídaně, vyrazili na tentokrát trošku delší výlet než minule. Na začátku jsme se rozdělily na dvě skupiny. René s Fandou a zbytek. My jsme vyrazily směrem na Jelenku a oni se plahočili za námi. Poté co jsme dorazili na Jelenku, jsme se rozhodovali jestli budeme pokračovat traversem, nebo se dám druhou cestou na Sněžku. Poté co jsme vyšlapali šílený kopec v ještě šílenější vánici, jsme si dali malý sjezd a následně usoudili, že v takovéto vánici nemá smysl pokračovat, a tak se vrátili zpět. Pod Jelenkou (v Sovím sedle)jsme se setkali s Reném ke kterému se připojil Lůďa a odpojil se Fanda. Poté jsme se vrátili na Pomezky a dali si malý okruh po Krakonošově cestě. Během vaření večeře, jsme si zahráli turnaj ve stolním hokeji. Po (jako vždy) lahodné večeři, jsme s zahráli hru na prospektory, která ale moc nikoho nebavila, a tak jsme si zahráli osvědčené městečko Palermo. Po tomto programu, jsme se pomalu odebrali do postelí a nechali si zdát o tom co nás zítra čeká.

Neděle: Ráno jsme se vzbudili a službu měli Šmolda a Brčko. K snídani jsme měli lůďovu sýrovou pomazánku. V 10:00 jsme se sešli před chatou na běžkách a dali si nějaké závody. Já jsem měl svůj nejlepší čas 4min a 20s. Vyhrál Fanda a těsně za ním skončil Smolík. Pak jsme si dali koulovanou u chaty. Byly 2 družstva a ty měli sebrat čepici té druhé partě. Pak jsme si zabalili věci a naobědvali se. K obědu byla polévka s chlebem a zbytek rizota. Potom jsme odnesli věci do aut a jeli do Prahy ve stejném složení jako z Prahy. Jen Luděk vezl ještě Brčka a Smolíka.